Team no sleep!

Jeg tror jeg seriøst blir gal snart, det er noe med den siste tiden av svangerskapet der en helst skal hvile mye, slappe av, få lader opp batteriene til en eventuell fødsel osv osv osv, men her er jo null sjangs for det der . Barna sover jo fint hele natten, Aurora og, kanskje hun våkner for litt vann og tutten sin men ellers ingenting å klage over, hu sover fra 19.00-07.00 så heldig der.  Men jeg derimot skal jo opp 10 ganger for natten for å gå på do, å så ikke for å glemme halsbrannen som gjør de fysisk umulig å ligge flatt/ godt om nettene, så en våkner hver halvtime for smerter all over the place. Så er de opp igjen for å kaste opp alt en kan for å ha en sjangs til å sove igjen, å sånn går nettene.
jeg kjenner at nå er jeg så trett og lei, sulten! Jeg vil ha skikkelig mat igjen, drikke ! Ikke leve på melk for det er de som smaker minst vondt når de kommer opp igjen, det skal bli en drøm å bli ferdig! Jeg håper bare virkelig at lille som kommer nå har like godt sovehjerte som resten av gjengen her, for det tar virkelig på å ikke få sovet i de hele tatt. Nå har jeg vekt den stakkars mannen så han kan ta barna mens jeg prøver på  noen timer til med søvn. Skallebank til tusen og følelsen av fyllesjuke er det vi sto opp med i dag. Men det er nedtelling, jeg bare ber om at lille kommer denne uken.

– Wish me luck ! ZzZz

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg