Min mnd’s update

Januar, hvor ble du av?

Tenkte jeg skulle lage et innlegg i mnd som blir et slags samlet innlegg for hver mnd. Å Januar er i mine øyne den værste mnd, mnd men og den beste siden begge guttene er født i den. Jeg er typen som ikke er glad i vinter, verken kulde eller snø. Snø er kun ok på fjellet når en kan stå på ski/slalåm, og desember når det er jul, for en får ikke skikkelig julestemning uten snø. Men når desember er over og januar så kan den snøen pelle seg langt vekk, nå trenger vi D vitamin og vår! Varme, sommer og sol. Men tilbake til min fantastiske plan om en mnds update. Tenker jeg starter med en sånn kjent stikkordsliste, kanskje det er flere som kan relatere til den listen, spesielt om du har små barn.
  • sykdom
  • syykdom
  • syyyydom
  • bursdagsfeiring ( ødelagt grunna sykdom)
  • klassefester
  • Syyykdom
  • Å ja? nevnte jeg sykdom?
sånn ser da min fantastiske Januar ut i år ! Jentene entra nye året med infeksjonsutløst astma, feber, en eller Anna form for virus som jeg ikke helt fikk taken på hva var, men ikke flunsa.. så når de endelig var komt seg, fikk eldstemann omgangssyken, jeg jubla høyt å var i ekstase, helt fantastisk, not. Men vi klarte begrense de sånn at der var ingen andre i huset som fikk det, men han begynte selvfølgelig å spy natt til bursdagen til Isak så der var jo krise, satt igjen en sønderknust 8 åring som hadde gledet seg til stor feiring.. så neste år må Berre den bursdagen hass bli storslagen! Så fikk vi en uke og faktisk 2, uten noe, alle sov fint om nettene, tenkte yes nå er vi ferdig.. men så begynte de påan igjen, Olivia kom hjem fra bhg med hoste og feber, så var det påaen igjen med den samme driten som vi har hatt gjennom hele julen, eller egentlig siden november.
Nå er vi endelig komt til februar, termin mnd det er siste innspurt med det meste, men hvem ligger med sår hals, tappa for energi? Jo det er mammsen i hus, sånn forbereder vi oss her på fødsel, med kols, dårlig helse, en kropp som helst vil gå i dvale, å en motivasjon som e tammere enn dassen sjøl. Så januar mnd det er ikke min favoritt mnd, forsåvidt ikke februar å halve mars heller, men mars da nærmer du deg noe. Vi er jo tross alt i siste vintermnd, jeg bruker det som en motivasjon.
Her må jeg bare legge med et bilde som viser lykken min en sommerdag, det er varmt, god stemning. Sommer ! Jeg er ikke skapt for denne årstiden her
-hvordan startet du ditt nye år ? Slapp du unna syken eller ligger du og strak ut ?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg