Livet skjer.

Herrefred, nå er de fryktelig lenge siden jeg har vært innpå her. Dagene bare renner forbi å hverdagen er rett og slett altoppslukende.
lille Sofia har rukket å snart bli 10 mnd. Å neste mnd har jeg en tenåring i hus!

2023 har vært et helt fantastisk magisk år med flokken min, å 2024 byr på like masse spenning og morro. Det skjer mye i 2024 som vi gleder oss masse til!

men først, julen 2023

hvert år pleier jeg å være ferdig med alt av julegaver, kalendergaver og nissegaver før desember kommer. Men i år er jeg fryktelig på etterslep, mangler fortsatt mange gaver i lukene til jentene! Men de er så små at de får en pakke under treet sitt hver kveld, så da er de ikke like farlig med dem. Guttene får hele kalenderen sin dagen før 1 desember.

så har vi prøvd oss på et par kakebakinger, noe som ble veldig vellykket, så vellykket at vi ikke har igjen en eneste kake, så nå gidder jeg faktisk ikke vurdere å starte opp med en ny deig igjen, siden formen min er helt elendig for tiden. Denne uken skal jeg få unnagjort alt av pakker som mangler, jeg må få vasket ned huset før helgen kommer, og så kan julefreden senke seg! Men vi er altså ikke i rute, på en flekk.

Etter julerushet har roet seg, og vi har fått unnagjort en del lekser, så skal bloggen bli mer prioritert fremover. Jeg er fortsatt hjemmeværende med mine to minste, noe som er så ufattelig koselig, å jeg føler meg utrolig heldig som får mulighet til å ha de hjemme så lenge. Så vi skal bare nyte tiden sammen, for en dag om ikke så lenge så kaller arbeidslivet, og barnehagen. Men det er virkelig lov å drømme seg bort til en verden der de var fullt mulig å ha de hjemme til skolestart, hadde ikke det vært magisk ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg