Fødsel, å mammabobbla med baby 5

Nå vil kanskje denne bloggen handle litt mer om bebiser og fødsel og barsel i første omgang en den vil omhandle oppussing og alt annet, noe som sånn sett ikke er så rart siden jeg står midt oppi en ny runde med alt de der igjen. Å selv om det faktisk er bare 11 mnd siden forrige fødsel så føles de rett og slett ut som jeg starter på nytt, om du forstår ?
Bare at denne gangen har jeg ingenting på stell føles de ut som, fødebaggen er ikke klar, den pleier jo alltid være klar 2-3 mnd før fødsel, ikke fått laget til alle flaskene til sistemann, men jeg har fått vasket opp klærne hennes, fått de på plass i kommoden og nå skal jeg dra det 3 stellebordet i hus, syns nesten litt synd i mannen som må flytte på alt dette rotet. Men først kastet jeg ut der vi hadde, godtroende om at jeg hadde plass til badekaret på badet, og kunne bruke vasken som stellebenk, der funket dårlig. Fant et brukt stellebord, henter de og det er de mest upraktiske jeg har dradd i hus, ikke minst så måtte samboer demontere hele bordet for å få de i hus. Han blir i kjempe ekstase når han må hente nytt å demontere to, hehe. Men han slepper å føde! Det er et argument jeg lever på for tiden
Så når vi snakker om den kjente fødebaggen, lille sin bag er så og si ferdig, den mangler en nattdrakt og hentesettet sitt, som er under produksjon hos mamma. jeg har da pakket for en uke ser jeg, men det gjør jeg uansett hva jeg skal, det er jo grett å ha noe å variere i tenker jeg, vi har bare med 4 hedrakter, 6 bodyer, strømpebukser, 4 bukser og sokker. Turban og en drøss smokker. Viktig at smokken matcher til outfiten. 
Når det gjelder meg selv, så må jeg kanskje starte snart, så tenker den baggen skal være pakket og klar til helgen igjen, siden de nærmer seg enormt, jeg har sinnsykt med kynnere og nedpress. Å energinivået mitt er stigende, så det kan vel ikke bety annet en at det nærmer seg med stormskritt.

Nå i skrivende stund skulle vi helst ha jobbet med innleveringer, siden målet mitt var å få levert inn mest mulig før lille skal komme til verden, men istede så går vi inn og ut for å legge ned en snuppe på 10 mnd som e meir opptatt av å hoppe i sengen sin en å sove, overtrøtt er vel riktige ordet. Skal lage et innlegg om hvilket yrke jeg har og hva jeg studerer og hva målene mine er fremover og når jeg skal ut igjen i arbeid. Men det får vente litt med, for det var denne baby boblen da ?

– finnes de flere gravide søstre her inne ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg