Barnerommet !

God søndag kjære leser, i dag har vi hatt en «rolig» vaske huset dag, baket fastelavens boller og hatt en liten tur ut i snøen. Driver å fikser på jenterommene, som er et av mine favoritt rom i hjemmet.

 

Aurora sitt soverom!

Her har jeg byttet ut gardinene med offwhite istedenfor siden den lilla vart for kort og ikke passet inn i de fargene jeg allerede har brukt på rommet. Aurora skal og dele soverom med lille søsteren sin som kommer om noen dager, men de blir ikke før mot jul igjen, enn så lenge skal begge de minste sove inne hos meg, så lenge de ikke blir forstyrret osv av hverandre. det gjenstår litt mer interiør og oppbevaring til lekene hennes, siden stuen flyter over for tiden, med alle sine leker. Her har jeg i motsetning til Olivia sitt soverom brukt newbie sin nydelige tapet på ene veggen som en kontrastvegg og malt resten av rommet i norsjö sin farge linnen canvas. Den er ganske varm beige noe som ikke kommer godt frem på bildet ser jeg.
hvor lenge sov dine barn inne hos deg før de flyttet på nytt soverom? 

Olivia sitt soverom !

 Her er da prinsesse rommet til Olivia, det har fått newbie sin søte forest tapet på 3/4 vegger og siste kontrastveggen er en annen tapet fra newbie kolleksjonen.  Jeg er nesten litt misunnelig på rommene til desse snuppene, men Olivia har et skikkelig prinsesse rom! Sengehimmelen lagde jeg selv siden jeg føler de som henger rett over hodene på barna blir så trange.  Gutterommene de blir mer personlige da guttene er blitt så store, at jeg føler jeg må til å be om tillatelse til å legge ut. De blir mer skjermet hvertfall han på 12. håper du får en fin søndag, nå skal vi slappe av å nyte en siste episode farmen kjendis før vaskerommet må sorteres og alle baggene må pakkes før fødsel. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg